اسرار چشم و جذابیت

اسرار چشم و جذابیت

چشمان شما مانند مواد منفجره می توانند احساسات مردم را به تکاپو و هیجان وا دارند.
اسرار چشم و جذابیت

اسرار چشم و جذابیت

چشمان شما مانند مواد منفجره می توانند احساسات مردم را به تکاپو و هیجان وا دارند.

چهره شناسی افراد موفق و مشهور ...!

چهره شناسی افراد موفق و مشهور ...!(مثل:اصغر فرهادی،علی دایی،ایرج قادری،علیرزا داود نژاد)

 برترین ها:چهرهخوانی هنری کهن است که در سراسر جهان شناخته شده است. اجزای مختلف چهره نمایانگر شخصیت فردی و اجتماعی افراد هستند. با دقت به چهره افراد می توانید به شخصیت آنها پی ببرید مثلا با نگاه به چهرههای  مطرح میتوانید رازهای موفقیت آنها را دریابید


دهان

از میان تمام اعضای صورت، دهان عضوی است که بیشترین استفاده را برای برقراری ارتباط با دیگران دارد. این عضو شگفتانگیز نهتنها طرز بیان فرد را نشان میدهد بلکه با بررسی آن میتوان به میزان لذتطلبی جسمی فرد و اینکه آیا او حرف دیگران را برای بیان نظر خود قطع میکند یا نه، پی برد.

پلک

نقش اصلی پلک پوشاندن چشم و جلوگیری از ورود ذرات گرد و غبار به داخل آن است اما از لحاظ چهرهخوانی، پلک بالا نشاندهنده اطلاعاتی از قبیل سطح روابط اجتماعی و میزان نیاز به صمیمیت در صاحبان آن است و همینطور از پلک پایین میتوانید به احساس واقعیت درون فرد پی ببریدو.....

  

بینی
  

از آنجایی که بینی نقش مهمی را در تنفس ایفا میکند، تعجبآور نیست که در چهرهخوانی این عضو، نشاندهنده توانایی ما در حفظ بقای خود و اطرافیان باشد. بینی نهتنها مقداری انرژی که داریم نشان میدهد، بلکه نمایانگر شیوه کاری و نوع برخورد ما با پول نیز هست.



 

پیشانی
  

در چهرهخوانی، شکل پیشانی تا حد زیادی نشاندهنده طرز تفکر فرد و نوع برخورد او با مسائل و مشکلات زندگی است. عجیب هم نیست که پیشانی از آنجا که لب پیشانی مغز را میپوشاند، از طرز تفکر فرد خبر دهد مثلا ممکن است شما فردی باشید که در حل مشکلات خود به دنبال راهحلهای منحصربهفرد میگردید یا برعکس خواهان بهکارگیری موثرترین راهحل از میان راهحلهای موجود و از پیشامتحان شده باشید.

 



چشم
  

از آنجا که چشم تنها عضو حساس به نور در بدن انسان است بیدلیل نیست که از آن به عنوان دریچه روح هم یاد شود، چشمها طرز فکر، رفتار و صمیمیت ما را منعکس میکنند. شکل، عمق، اندازه نسبی و زاویه چشمها نمایانگر نوع نگرش افراد است. از روی زاویه چشم یک فرد میتوان دریافت که او خوشبین، بدبین یا واقعبین است.

 



ابرو
  

ابروها ابزار قدرتمندی برای بیان احساسات و انتقال پیام به شمار میآیند. هر شکل از ابرو، نماینده طرز فکر خاصی است. در حقیقت هر تار موی ابرو، نشاندهنده یک حالت فکری است. شاید برای شما جالب باشد بدانید ابروهایتان همشکل نیستند. طرح و شکل ابروی چپ، طرز فکر ما را در زندگی نشان میدهد در حالی که ابروی راست، نشاندهنده نوع عملکرد ما در زندگی شغلی و حرفهای است.

 



اصغر فرهادی

پرتلاش، عدالتخواه مثل آیینه
  

  دهان :

شنوندهای تمامعیار و در مقابل دیگران مثل آیینهای صاف و تمیز است که میتوان همه چیز  را درباره او نه پنهان کرد و نه بیشتر از آنچه هست نشان داد. هیچگاه در مورد احساس و خواستههایش احساس ناراحتی نمیکند.
  
پلک :

از  پلکهای اصغر فرهادی پیداست، شخص مثبتاندیش و پذیرای افراد و عقاید جدید است. از به دست آوردن اطلاعات تازه خوشحال میشود و به تمام مسائل ریز توجه میکند.
  
بینی :

دوست دارد در موقعیتی که قرار دارد چه شغلی چه خانوادگی نقش بزرگی ایفا کند و مهم باشد. با توجه به این ویژگی در شغلهای مدیریتی بسیار خوب شکوفا میشود. از کارهای حقیری که در آنها احساس میکند تلاشهایش تاثیر چندانی ندارد احساس خرسندی نمیکند. دارندگان این نوع بینی حسابگر، زرنگ و کمی دیرباور هستند. در زندگی جسور و بیمحابا و فردی خلاق و دست و دلباز است.
  
پیشانی :

پیشانی اصغر فرهادی نمایانگر فردی انعطافپذیر و سازگار است. در حل مشکلات، تعصب بیدلیل به خرج نمیدهد و پذیرای نظرات جدید و نو است. با توجه به گزینههای متفاوت پیش رویش و شرایط، بهترین تصمیم را میگیرد. مثلا از ابزار دمدست و در اختیار خود در صورت نبود دیگر امکانات بهترین بهره را میگیرد. از سیستمهای خشک و ثابت فراری است و علاقهای به فنی بودن ندارد.
  
چشم :

فرهادی نگاه معتدلی به زندگی دارد و سعی می‌‌کند واقعگرا و بیطرف باشد. به آسانی امیدش را از دست نمیدهد و زیر فشار، انعطافپذیری خوبی از خود نشان میدهد. آنقدر به تلاش خود ادامه میدهد تا نتیجه مطلوبش را هم بگیرد؛ همچنین بسیار عدالتخواه است.
  
ابرو :

همانطور که تشخیص ابروهایش مشکل است، پی بردن به اندیشه کار سادهای نیست. مردم به آسانی با او ارتباط برقرار میکنند و او را از خود میدانند، او به راحتی در هر جمعی نفوذ میکند و از آنجایی که بیشتر از آنچه که اطلاعات بدهد، دریافت میکند، میتواند مذاکرهگر خوبی باشد.
 



علی دایی

سنگ صبور، حساس و منطقی
  

  دهان :

دایی فردی اجتماعی و در بیان منظورش قاطع است. پراحساس است و قادر است احساس خود را به صورت جسمی بیان کند. ذاتا شوخطبع است و دوست دارد در فرصتهای مناسب ابراز احساسات کند.
  
پلک :

علی دایی همیشه برای مواجه شدن با مشکلات آماده است. این چشمها نشانگر یک سنگصبور تمامعیار است. دیگران مشکلاتشان را به راحتی با او در میان میگذارند و او دلسوزانه گوش فرامیدهد و همدلی خوبی دارد. همیشه سعی دارد با تفکر عمیق، تودار بودن، احتیاط و ریزبینی از ضمیر باطنیاش محافظت کند. از اینکه با صدای بلند مورد مخالفت قرار گیرد نفرت دارد.
 

  • بینی :

بینی دایی میگوید که همیشه دوست دارد نقشهای مهم را ایفا کند، نوع برخوردش با کار بسیار جدی و منطقی و در برنامهریزیهایش فوقالعاده است. از اینکه دیگران دخالت مستقیم در کارش داشته باشند اصلا خوشش نمیآید.
  
پیشانی :

پیشانی مستقیم و روبهبالای دایی، او را فردی منطقی، دقیق و منظم در پردازش اطلاعات نشان میدهد. او در آرامش میتواند قدرت عمل بیشتری از خود نشان دهد. ولی تحت فشار کار، فکرش خوب کار نمیکند و تصمیمگیری در زمان کوتاه برایش خوشایند نیست.
  
چشم :

 کمصبر، حساس، عیب‌‌جو و کجخلق است. گاهی آنقدر به دنیای برون توجه میکند که از رسیدگی به نیازهای شخصیاش وا میماند. تمرکز بالایی دارد. او همیشه افرادی را در اطراف خود میپذیرد که شخصیت محکمی داشته باشند.
  
ابرو :

 فرد مثبت و خوشبینی است ولی در مورد انتقاد کمتحمل است و جبهه میگیرد. سریع اقدام میکند و در انجام کارها تاخیر را جایز نمیداند. در ارتباط با مردم راحت است، اما تفکر مبهمی دارد و اندیشههای او غیرقابل پیشبینی است.
 



ایرج قادری

پرانرژی، مصمم اما دارای سرنوشت پیچیده
 

  دهان :

سرنوشتی پیچیده دارد اما خود را سردرگم نمیکند، استعداد زیادی دارد اما به حد لازم به این توانایی ارزشمند خود در راه رسیدن به موفقیت اهمیت نمیدهد، علاقه به برقراری پیاپی روابط جدید در او موج میزند.
  
پلک :

ایرج قادری با این پلکها شخصی مثبتاندیش است و پذیرای افکار خلاقانه و ایدههای نو و در کسب اطلاعات مفید و موثر بسیار توانمند است. پرانرژی و خونسرد است نگاه متعادلی به زندگی دارد و سعی میکند، بسیار واقعگرا، محتاط و منطقی عمل کند. اکثرا سازگار و منعطف است.
  
بینی :

بینی او تا حدی نشاندهنده بیرحمی او در مسائل مختلف است. دلرحمی و دلسوزی را در تصمیمات و برخوردهایش نمیپسندد. نوع برخوردش با کار جدی و منطقی است. امکان دارد شغلهای بسیاری را امتحان کند تا به حرفه محبوبش دست یابد؛ چون شغلش باید از نظر عاطفی کاملا او را راضی کند.
  
پیشانی :

ناحیه بین ابروهایش ناحیه اراده و اتکای به نفس است. پیشانی قادری از اراده قوی او  خبر میدهد. چنین فردی میتواند با اراده قوی و همتش، به اهداف خود نایل شود. حتی از همان بچگی اگر تصمیمی میگرفته به هیچ قیمتی دست از آن برنمیداشته است.
  
چشم :

پشتکار تحسینبرانگیزی دارد، آنقدر تلاش خود را ادامه میدهد تا نتیجه مطلوبش را بگیرد، نگاه سنگین و پرمعنی به او اجازه نمیدهد که از کنار مسائل مهم به سادگی عبور کند. شخصیت محکم و در عین حال صمیمی دارد. سعی میکند به جنبههایی از زندگی توجه کند که لذت بیشتری برای او دارد.
  
ابرو :

به نظر میرسد، در زندگی دارنده این ابرو کمتر مشکل و مانعی به وجود میآید چون به راحتی میتواند مشکلات ناچیز به وجود آمده را نادیده بگیرد. هیچگاه به دیگران متکی نبوده بلکه با سختی و تلاش خودش به موفقیت دست پیدا میکند. فردی گرم و معاشرتی است.

 





 

علیرضا داوودنژاد

متفکر، خلاق و بااعتماد بهنفس بالا
  
دهان :

علیرضا داوودنژاد صاحب اعتمادبهنفس بالایی است و بیطرف سخن میگوید. او دارای ارادهای قوی است و این صفت در جلو بردن صحیح زندگی به او بسیار کمک میکند. هیچگاه اجازه نمیدهد مشکلات او را از پا درآورد.
  
پلک :

او به دنیای درون خود توجه ویژهای دارد تا جایی که نیازهای شخصیاش را هیچگاه نادیده نمیگیرد. آثار آشفتگی و اضطراب هنگام مشکلات به راحتی از چهرهاش پیدا میشود. گاهی هم بدذات و لجباز میشود.
  
بینی :

 این فرم بینی اغلب  نشانگر کمی کمبود تجربه است. این افراد وانمود میکنند که همه چیز را میدانند و همه را میشناسند.
  
پیشانی :

خیالات زیادی در سر دارد اما بیشتر مواقع منطق به سراغ او میآید و از سرعت خیالپردازی او میکاهد. در شرایط سخت کمتر تصمیمات درست و منطقی میگیرد، در روابطش بسیار محتاط است و جانب احتیاط را خیلی خوب نگه میدارد.
  
چشم :

این فرم چشم، متعلق به شخصیتی متفکر و خیالپرداز است؛ اما به راحتی اغفال خیالات نمیشود. چشم او به ظاهر آرام ولی در باطن مشغول برنامهریزی است. گاهی بیش از حد درگیر جزئیات میشود.
  
ابرو :

صاحب این ابرو در شیوه زندگی بسیار خلاقانه عمل میکند؛ ولی در الهام بخشیدن به دیگران ناتوان است. عدم قاطعیت و مردد بودن در تصمیمات بزرگ، همیشه او را به مشورت کردن تشویق میکند.

سایت تفریحی و سرگرمی جذاب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد