اسرار چشم و جذابیت

اسرار چشم و جذابیت

چشمان شما مانند مواد منفجره می توانند احساسات مردم را به تکاپو و هیجان وا دارند.
اسرار چشم و جذابیت

اسرار چشم و جذابیت

چشمان شما مانند مواد منفجره می توانند احساسات مردم را به تکاپو و هیجان وا دارند.

تفاوت عشق و شهوت در چشم دیده می شود!

محققان دانشگاه شیکاگو می‌گویند حرکات چشم نشان می‌دهد که به چه کسی به چشم شریک و معشوق آینده نگاه می‌کنید و چه کسی بعنوان شریک جنسی، نظرتان را گرفته است.

استفانی کاسیوپو، استاد روانشناسی دانشگاه شیکاگو می‌گوید: "با اینکه در حال حاضر درباره از نظر علمی درباره عشق در نگاه اول و اینکه افراد چگونه عاشق می‌شوند خیلی کم می‌دانیم، اما این تحقیق سرنخهایی را به دست می‌دهد که در روند جلب توجه، نگاه می‌تواند عشق را از کشش جنسی متمایز کند."

تحقیقات قبلی که زیر نظر  

ادامه مطلب ...

آقایانی که مشتاق زیباترشدن هستند بخوانند

bo1m0jq4jbpdo8sb1ojb آقایانی که مشتاق زیباترشدن هستند بخوانند

اگر می خواهید دلنشین تر، جذاب تر و با کلاس تر جلوه دهید راه های طبیعی و سالمی وجود دارد ؛که باآنها می توانید زیبایی خاصی را بدست آورید

 راه های طبیعی و ساده ای وجود دارد که هر مردی با استفاده از آنها می تواند ظاهر خود را بهتر کند و به زیبایی طبیعی خود بیفزاید.

 ۱. توجه به پوست صورت

 پوست بیشتر آقایان چرب تر از زنان است  

ادامه مطلب ...

10 پیشنهاد ویژه برای تقویت مغز

به مدت بیست دقیقه در اینترنت به دنبال مطالبی که همواره می خواستید بیاموزید - هر چه که باشد! – بگردید.

بله، ورزش! ورزش سلامت را به خوبی حفظ می کند. می دانید که ورزش منظم، از بین رفتن عقل را کاملا معکوس می کند؟
بر اساس تحقیقات، تمرین های ایروبیک سرعت و شفافیت تفکر را بسیار بالا می برد و همچنین، بافت نسج مغز را بیشتر می کند.
پیشنهاد: سه بار در هفته به مدت پنجاه دقیقه پیاده روی تند انجام دهید که تاثیر آن را ببینید. برای نتیجه گیری بهتر، در پارک یا مکان پر از درخت پیاده روی کنید؛ زیرا اثرش 20 درصد بهتر خواهد بود.
مسواک زدن به طور مستقیم با سلامت مغز ارتباط دارد. این نتیجه پس از مطالعه بر روی هزاران انسان بین 20 تا 59 ساله حاصل شده است.
مشخص شد بیماری های دندان و لثه با بدترین بیماری های مغزی در سنین سالخوردگی ارتباط دارد. پس به توصیه های دندان پزشک ها توجه کنید و هر روز حداقل یک بار مسواک بزنید و هر بار حداقل 2 دقیقه طول بکشد.
مصرف زغال اخته سرعت عمل مغز را افزایش می دهد و سبب رشد سلول های هیپوکامپوس می شود. زغال اخته را همراه با غلات یا ماست مصرف کنید و برای فصل های دیگر فریز کنید.

با سودوکو، 10 سال جوان تر شوید!
جداول سودوکو سرعت انتقال و تصمیم گیری را در مغز بسیار افزایش می دهد. نخست می توانید با پازل ها و جدول های ساده که در تمام فروشگاه ها هست، شروع کنید تا در سودوکو حرفه ای شوید!
مدیتیش (مراقبه) نیز بر بهبود سلول های خاکستری مغز اثر می گذارد و بر رشد قسمت هایی از مغز که مخصوص کنترل حافظه، زبان و حواس است، اثر مثبت دارد. با 15 دقیقه مدیتیشن در روز شروع کنید؛ برای نمونه، در ساعت ناهار یا پیش از ترک محل کار، راست بنشینید، چشم ها را ببندید، و به هر چیزی که در زمان حال حس می کنید، تمرکز کنید؛ چه صدای پرنده ای در دوردست باشد و چه صدای تنفس خودتان.

 10 پیشنهاد ویژه برای تقویت مغز


1- کاری انجام دهید

دانشمندان بر این باورند که نرمش های هوازی منظم، ساده ترین و مهم ترین راه برای سلامتی بلندمدت مغز است؛ در حالی که قلب و شش ها واکنش سریع نسبت به دویدن بر روی دستگاه دوی ثابت نشان می دهند، مغز هم به آرامی با هر قدم فعالیت می کند. برای سلامت دائمی مغز، روزانه حداقل 30 دقیقه فعالیت جسمانی (مانند: دویدن و نرمش های هوازی) نقش مهمی دارد.

2-  

ادامه مطلب ...