اسرار چشم و جذابیت

اسرار چشم و جذابیت

چشمان شما مانند مواد منفجره می توانند احساسات مردم را به تکاپو و هیجان وا دارند.
اسرار چشم و جذابیت

اسرار چشم و جذابیت

چشمان شما مانند مواد منفجره می توانند احساسات مردم را به تکاپو و هیجان وا دارند.

چهار کلید برای گوش دادن موثر:

چهار کلید برای گوش دادن موثر:

1-با توجه گوش کنید:حرف گوینده را قطع نکنید،با سکوت کامل طوری به حرف های گوینده گوش کنید که انگار در این لحظه در دنیا هیچ چیزی برای شما مهمتر از آنچه گفته می شود وجود ندارد.

ادامه مطلب ...

پنج راه برای شیفته کردن دیگران به خود:

1-پذیرش:بزرگترین هدیه ای که شما می توانید به اشخاص دیگر بدهید،جایگاه توجه بدون قید و شرط است یعنی شما آنها را بدون هیچ محدودیتی بپذیرید ،هیچگاه از آنها انتقاد نکنید یا ایرادهای آنها را نگیرید هرچیزی که مربوط به آنها می باشد را کاملا به عنوان یک چیز شگفت انگیز بپذیرید،برای نشان دادن پذیزش از لبخند زدن استفاده کنید.

2-قدردانی:هر کجا از دیگران برای کارهایی که انجام داده اند ،چه بزرگ و چه کوچک،قدردانی کنید این کار ارزش خودانگاری آنها را بالا خواهد رفت. ولی چطور این احساس را به دیگران القا کنیم؟!برای هر دلیل کوچک یا بزرگ در هر موقعیتی فقط بگوئید "متشکرم".

3-تایید:آن چیزی که کودکان برایش گریه میکنند و مردان برایش می میرند.

ادامه مطلب ...

نقاطی از بدن آقایون که خانوما بیشتر به اون توجه میکنند:

نقاطی از بدن آقایون که خانوما بیشتر به اون توجه میکنند:

امیدواریم پس از مطالعه لیست زیر، جزء افرادی باشید که از این نقاط مراقبت کافی می کنند و اهمیت آن را می دانند:

1- ابرو
او انتظار ندارد که ابروهای شما همانند خودش کاملا دارای فرم باشد، اما ابروهای پر و در هم و بر هم نیز، چیزی نیست که او انتظار دیدنش را داشته باشد.
در این مورد چه کنید: اگر شما جز آن دسته از مردهایی هستید که ابروهای پری دارند، باید درست کاری را انجام دهید که خانم ها انجام می دهند: ابروهایتان را بردارید. فقط کافی است موهای بین دو ابرو را بردارید (فقط موهایی که وسط دو ابرو

ادامه مطلب ...

چگونه مردم را به خود جذب کنیم؟

چگونه مردم را به خود جذب کنیم:

در ده ثانیه نشان دهیم که برای خود کسی هستیم .

یکی از دوستان من به نام کارن در حرفة خود که تزیین و مبلمان خانه هاست بسیار ماهر و مورد قبول است . همسر او نیز به همان اندازه در کار خودش که ارتباطات است ، شهرت قابل توجهی دارد . آنها دو پسر کوچک دارند .

در محیط کار همه مطیع کارن هستند و برای نظراتش ارزش قائلند . او در این زمینه فردی سرشناس است .

با این حال همیشه از این مسئله شکایت دارد که وقتی می خواهد در مشکلات کاری همسرش به او کمک کند ، یا وقتی درمسائل مربوط به مدرسة بچه هایش شرکت کند ، هیچ کس به حرف های او اعتنا نمی کند .

او یکبار از من پرسید : « چه طور میت وانم در یک جمع مورد توجه واقع شوم ، طوری که بتوانم نظر افرادی که مرا نمی شناسند به خود جلب کنم یا حداقل آدم جالبی به نظر برسم ؟ » روش هایی که در این بخش آمده ، به شما کمک می کند تا به این هدف دست یابید . شما می توانید با استفاده از این روش ها ، درنظر هر کسی ، فردی خاص باشید . و در هر جمعی نظرها را به خود جلب کنید ، حتی اگر درآن جمع فردی بیگانه و ناآشنا باشید .

بیایید ، از لبخند زدن شروع کنیم .

افراد موفق می دانند یکی از قوی ترین سلاح ها لبخندشان است ، به همین دلیل کاری می کنند ، با این شیوه بیشترین تأثیر را بر بیننده بگذارند .

لبخندهای کوتاه و مصنوعی ، امروزه کاربرد چندانی نداردو در هزارتوی دنیای امروزدیگر هیچ تأثیری را بر جای نمی گذارد .به رهبران بزرگ دنیا ، کسانی که سخنرانی های اساسی ، ایراد می کنند ، یا صاحبان شرکت های معتبر و مشهور نگاه کنید . هیچ یک از آنها را در حال لبخند زدن نمی بینید . افراد با نفوذ و نامی نیز در همة طبقات اجتماعی ، این چنین اند ، ولی وقتی خطوط لبخند بر چهره های شان نقش می بندد ، آن قدر قدرتمند عمل می کند .و که دنیا را به لبخند زدن وا می دارد .





راهکار 1

لبخند اثر بخش

وقتی می خواهید با کسی سلام و احول پرسی کنید ، ابتدا لبخند نزنید ، چون ارزش لبخندتان را از بین می برید . سعی کنید

ادامه مطلب ...

چهره مجازی زیباترین زن جهان+عکس :

چهره مجازی زیباترین زن جهان:


به گزارش خبرانه به نقل از دیلی میل: با استفاده از یک برنامه کامپیوتری اجزای زیبای زیباترین چهره های دنیا یک جا جمع شده و چهره مجازی زیباترین زن جهان خلق شد.


در چهره این زن از موهای کیت میدلتون+ لبان آنجلینا جولی+ چشمان اشلی کول+ و... دیگر نقاط زیبا ومثبت صورت ستارگان استفاده شده است و آنچه حاصل ادغام زیبایی هاست تصویری است که مشاهده می کنید.