اسرار چشم و جذابیت

اسرار چشم و جذابیت

چشمان شما مانند مواد منفجره می توانند احساسات مردم را به تکاپو و هیجان وا دارند.
اسرار چشم و جذابیت

اسرار چشم و جذابیت

چشمان شما مانند مواد منفجره می توانند احساسات مردم را به تکاپو و هیجان وا دارند.

پنج راه برای شیفته کردن دیگران به خود:

1-پذیرش:بزرگترین هدیه ای که شما می توانید به اشخاص دیگر بدهید،جایگاه توجه بدون قید و شرط است یعنی شما آنها را بدون هیچ محدودیتی بپذیرید ،هیچگاه از آنها انتقاد نکنید یا ایرادهای آنها را نگیرید هرچیزی که مربوط به آنها می باشد را کاملا به عنوان یک چیز شگفت انگیز بپذیرید،برای نشان دادن پذیزش از لبخند زدن استفاده کنید.

2-قدردانی:هر کجا از دیگران برای کارهایی که انجام داده اند ،چه بزرگ و چه کوچک،قدردانی کنید این کار ارزش خودانگاری آنها را بالا خواهد رفت. ولی چطور این احساس را به دیگران القا کنیم؟!برای هر دلیل کوچک یا بزرگ در هر موقعیتی فقط بگوئید "متشکرم".

3-تایید:آن چیزی که کودکان برایش گریه میکنند و مردان برایش می میرند.

نیاز به تائید مثل نیاز به غذا وآرامش همیشگی است.

آنهایی که به طور مداوم به دنبال فرصتی برای تائید دیگران هستند،هرجا که بروند مورد استقبال قرار میگیرند.

شاید بهترین تعریف برای تائید،ستودن است.هرگاه که شما کسی را به خاطر آنچه که انجام داده است ستایش میکنید ارزش خود انگارش بالا می رود و احساس عالی نسبت به خودش پیدا میکند ودر نظرش شما فردی فوق العاده جالب ،قابل اعتماد و دوست داشتنی میشوید و کاملا شیفته شما می گردد.

4-تحسین:هرکسی تحسین شدن را دوست دارد.وقتی کسی را خالصانه وبی ریا به خاطر اموالش،ویژگی های خاصش یا انجام کارهایش  مورد تحسین قرار میدهید،به طور خودکار احساس بهتری نسبت به خودش پیدا خواهد کرد.احساس مورد تایید بودن،شناخته شده بودن،ارزشمند بودن و مهم بودن پیدا میکند در نتیجه ابتدا خودش و سپس شما را بیشتر دوست خواهد داشت.

5-توجه:این بهترین رفتار برای ارزش خودانگار و کلید شیفته کردن فوری دیگران می باشد،هنگامی ک شما توجه کاملی به یک فر میکنید آنها احساس ارزش واهمیت بیشتری می کنند.

از طرف خودم به همه دوستان عزیز         "سالار"

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد