اسرار چشم و جذابیت

اسرار چشم و جذابیت

چشمان شما مانند مواد منفجره می توانند احساسات مردم را به تکاپو و هیجان وا دارند.
اسرار چشم و جذابیت

اسرار چشم و جذابیت

چشمان شما مانند مواد منفجره می توانند احساسات مردم را به تکاپو و هیجان وا دارند.

اس ام اس های عاشقانه گلچین جدید و زیبا:


اسیر فصل خزان گردد عمر آنکه دمى اسیر اشک کند چشم مهربان تو را

در انتهای نگاهت کلبه میسازم تا مبادا بگویی از دل برود هر آنکه از دیده برفت.


نقاش نیستم
اما دلم برایت پر میکشد …..

ﺩﺳﺖ ﻭ ﺑﺎﻟﻢ ﺍﺯﺣﺮﻑ ﺧﺎﻟﻴﺴﺖ
ﻫﺮﭼﻪ ﻫﺴﺖ ﺗﻮﺋﮯ

ﻭ ﺗـــــﻮ

ﺣﺮﻑ ﻧﺪﺍﺭﮮ

وقتی دلمان می گیرد…
تاوان لحظه هایی است که دل می بندیم…

ﺧﺪﺍﻳﺎ!ﻭﻗﺖکردی تقدیر ما را درست کن; قسمت آسفالتش افتاده روی دهن ما!
....

خیابانهای تنهایی دلی ولگرد میخواهد، وآوازم بدون تو سکوتی سرد میخواهد، برایت مرده بودم تابرایم تب کند قلبت،ولی حتی نپرسیدی دلت همدردمیخواهد؟

باران که می آید، دلم برایت تنگتر میشود، راه می افتم بدون چترمن بغض میکنم آسمان گریه.

از ان شب که میان اس ام اس هایمان خوابت برد .. ماههاست میگذرد…من هنوز منتظرم بیدار شوی…!

‏…

ازمن فاصله بگیر !
هر بارکه به من نزدیک میشوی،
باورمیکنم هنوز میشود زندگی را دوستـ
داشت …

من میروم.. باور کن میروم.. اما دلم برای
‘به جهنم’
گفتن هایت تنگ میشود..!

یاد سهراب بخیر
آنکه تا لحظه خاموشى گفت : تو مرا یاد کنى یا نکنى ، من به یادت هستم.

بوسیدن قول ماندن نیست ، شروع با هم بودنه ، درک و هم را فهمیدن و حس بهم رسیدنه

دربت خانه ی خیالم از تو بتی ساختم که هیچ ابراهیمی راضی به شکستن آن نیست

با خیال تو بسر بردن اگر هست گناه با خبر باش که من غرق گناهم همه شب!

گر عشق گناه است و محبت کفر است ، کافر شده یک نفس گنه خواهم کرد

امروزقلبم درد گرفته بود……فکرکنم یک خورده تپل شدی جات تنگ شده!!!!

آرامش آن است که بدانی در هر گام دست تو در دست خداست. لحظه هایت آرام…..

بی بهانه تو را مرور میکنم تا خاموشیم نشان فراموشیم نباشد .

دوست خوب پادشاه بی تاج و تختیست که بر دل حکومت میکند ، سلام پادشاه !

تنهایی و دلتنگیت را پیش فروش نکن ، فصلش که برسد به قیمت میخرند !

تنها چیزی که فروغش به خاموشی نمی گراید ، خاطرات پاک به یاد هم بودن است .

تو صبح باش ! من تمام شب های تاریخ را تاب می آورم !

روزهاست از سقف لحظه هایم یاد تو می چکد ، اگر باران بند بیاید از این خانه می روم .

در سرزمین خاطره ها آنان که خوبند همیشه سبزند و آنان که محبتها و دوستیها را بر قلبشان برافراشتند همیشه به یاد می مانند .

از درد و دلت فقط درد سهم من شد و دلت سهم دیگری .

ما هرچه دویدیم به مقصد نرسیدیم / از عشق به جز مزه ی تلخش نچشیدیم .

زمستان است و هوا پر شده از دوستت دارم هایی که به بادها سپرده ام ، کاش پنجره ات باز باشد .

می خندم تا خندیدن یادم نرود!
خدا را چه دیدی؟!
شاید روزی واقعا خندیدم.

دلم گرم خداوندیست،که با دستان من،گندم برای یاکریم خانه میریزد!چه بخشنده خدای عاشقی دارم!که میخواندمراباآنکه میداندگنهکارم!دلم گرم است،میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم!!برایت من،خدا راآرزودارم.

انسان موجود عجیبی است. برای تاوان اشتباهش گاه یک حیوان زبان بسته قربانی می شود و گاه یک انسان بی زبان !!

اگه نیمه ی گمشده ات رو پیدا نکردی زیاد مهم نیست ، مشکل از اون جایی شروع میشه که نیمه ی پیدا شده ات رو گم کنی …

منتظر باش اما معطل نشو ، تحمل کن اما توقف نکن ، قاطع باش اما لجباز نباش ،صریح باش اما گستاخ نباش ، بگو آره اما نگو حتماً ، بگو نه ولی نگو ابداً ( این یعنی همه چی باش و هیچی نباش

آرامم!
مثل مزرعه ای که محصولش راملخ ها خورده اند،دیگرنگران داس هانیستم

در ساحل دریای زندگی قدم میزدم،
همه جا دو ردپا دیدم جای پای من وخدا،
به سخت ترین لحظه ها که رسیدم یک جای پا دیدم
گفتم:خدایا مرا در سخت ترین لحظه رها کردی؟
نداآمد:
تورا درسخت ترین لحظه ها به دوش کشیدم!نعیما

عمریست که گرگ خطابم میکنند اما برای داشتنت حاضرم دندانهایم را باج بدهم.

خدایا اسمانت را به زمین بیاور زمینت را ببر اسمان…دنیایت که دیگر بر عکس شده!امروز بچه خشکلی را دیدم که درهم بود…تو دیگر چرا عاشق شده ای؟تو که مزه ی شراب دست این و آنی…

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد