اسرار چشم و جذابیت

اسرار چشم و جذابیت

چشمان شما مانند مواد منفجره می توانند احساسات مردم را به تکاپو و هیجان وا دارند.
اسرار چشم و جذابیت

اسرار چشم و جذابیت

چشمان شما مانند مواد منفجره می توانند احساسات مردم را به تکاپو و هیجان وا دارند.

پنج قانون برای اولین دیدار با جنس مخالف (نامزدی )

در اولین دیدار مسائلی هست که نباید راجع به آنها صحبت کنید و‌‌‌یا اعمال و کارهای هست که نباید آنها را انجام دهید : حال برایتان این قوانین را شرح می‌دهیم :
▪ قانون اول : در اولین دیدار راجع به حالات روحی خود هرگز صحبت نکنید زیرا با این تعاریف ، مخاطب خود را خسته می‌کنید ، و باعث می‌شوید که او از شما دوری کند و مایل به این باشد که این دیدار و این گفتگو را هر چه زودتر به پایان برساند وپس در اولین ملاقات خود تا می‌توانید از این صحبت‌‌ها پرهیز کنید .
▪ قانون دوم : در زندگی طرف مقابلتان زیاد کندوکاو نکنید و در پی این نباشید که اطلاعات زیادی از زندگی او در جلسه‌‌‌ی اول بدست بیاورید . زیرا این کار باعث می‌شود که این دیدار اولین و آخرین دیدار او با شما باشد.

▪ قانون سوم : از گذشته خود و از اتفاقات منفی که در زندگی تان رخ داده و از تجربه‌‌های تلخی که احتمالا در دوستی‌‌های گذشته تان داشته اید و از گفتن مسائلی از این قبیل بپرهیزید . دلیلی ندارد که بخواهید زندگی گذشته تان را برای کسی تعریف کنید و‌‌‌ یا اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید برای هر شخصی این راز‌‌ها را عنوان نکنید زیرا هر کسی قابل اعتماد نیست و ممکن است در آینده با همین تعاریف تان برعلیه شما شوند و بعدها از شما انتقاد کنند .
▪ قانون چهار : کاملا عادی رفتار کنید سعی نکنید به موضوع‌‌هایی که خنده دار نیستند و او تعریف می‌کند برای اینکه او را ناراحت نکنید بخندید ، اگر چیزی را متوجه نشدید و درست نشنیده اید ، جواب ندهید . و الکی نخندید .
▪ قانون پنجم : هیچ گاه در جلسه‌‌‌ی اول ، اجازه ندهید که روابطتان بیشتر از‌‌‌یک دست دادن معمولی فراتر رود ، به او اجازه ندهید شما را ببوسد و‌‌‌ یا در آغوش بگیرد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد